25 september, 2008

It's on!

Hell yeah! På måndag börjar jag arbetspröva igen.
Blir på Netto taxi, köra budbil :D
Så peppad, nu jävlar!
Here we go..

Hm, insåg idag att jag missat årets "Talk like a pirate day"..är bara 360 dagar tills nästa, suck!

Mitt nya ögongodis..
Scott Michael Foster aka Cappie i Greek..
Slog mig att han har vissa likheter med en annan kärlek i mitt liv..coincidence, i think not;) ..kan de va så att man hittat sin nisch!?

Grattis till Danne Käll som fyller idag å till lilla söta Sandra som fyller imon!
Här Sandra har du låtlistan på soundtracket till filmen Queen of the Damned vi såg..Galet bra!
Wayne Static of Static-X - Not Meant For Me
David Draiman of Disturbed / KoRn - Forsaken
Chester Bennington of Linkin Park - System
Deftones - Change (In the House of Flies)
Marilyn Manson - Redeemer
Papa Roach - Dead Cell
Godhead - Penetrate
Jay Gordon of Orgy - Slept So Long
Disturbed - Down With The Sickness
Static-X - Cold
Earshot - Headstrong
Dry Cell - Body Crumbles
Tricky - Excess
Kidney Thieves - Before I'm Dead

Enjoy!

1 kommentar:

Kwickell sa...

Vi klipper TlaPD nästa år! Och då får vi ta och göra det med en rejäl Piratfest! Länge sen nu... : )