28 september, 2008

..and go

Mitt liv har varit hektiskt sista tiden..Känns konstigt att skriva.
Minns inte när jag kunde använda det uttrycket sist..Knappt haft ett liv på evigheter.
Men nu när jag är påväg tillbaka och är rätt rookie, suger jag åt mig alla intryck jag kan om hur man gör de där som alla gör..lever. Å mina förebilder har ju varit folk som lever på 210% nivå..inga namn nämnda;) ..så kan va därför jag inte tyckt det varit det minsta konstigt att köra på i det tempot jag gjort sista dagarna då jag inte ens haft tid att prata i telefon.
You're my heros!

Syrran har flytt ur boet för andra gången, den här gången till ett eget boende så dagarna har gått åt till Ikea, packning å flyttning. Man inser att man e smått otränad när man vaknar med träningsvärk efter ett Ikea besök. Ikea ja, detta underbara ställe.. (tror ni man kan få bo där?)
Min lilla pärla har även imponerat stort på mig i dagarna då jag lyckats klämma in ett helt köksbord med fyra stolar, diverse Ikea inköp plus en lillasyster. DE e inte illa för en liten röd golf 90 :D
Med mig hem från Växjö hade jag 6 fulla flyttlådor som jag åxå på nått magiskt sätt lyckats få in. Vem behöver kombi.

Imon börjar jag arbetspröva så nu sitter jag här lagom nervös, spänd och ivrig.
Dax att lägga sig som alla andra hardworking dudes:)
Wish me luck!

Gotta Love Ikea!

1 kommentar:

Kwickell sa...

Anna FTW!

Lycka till Idag!
/K